Herunder kan du læse om de vilkår, der gælder, når du handler hos Hargaard Vinimport. Når du accepterer handelsbetingelserne, accepterer du samtidig medlemsbetingelserne for Hargaard Vinimport, herunder at du tilmeldes til vores nyhedsbrev.
Medlemsskab
Vinklubbens medlemmer vil eksklusivt få adgang til vores web-shop. Men udover at kunne købe vores vine online, inviterer jeg jer med ind på lageret, i smagelokalet og med ned til mine producenter.
Velkomstgave, partivarer, smagepanel og medlemsaftener er nogle af dine mange fordele
Bestilling
Som medlem af Vinklubben hos Hargaard Vinimport kan du handle til medlemspris, så længe du har et gyldigt abonnement.
Alle priser på hjemmesiden er inkl. moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser.
Når vi har modtaget din ordre, modtager du pr. e-mail en ordrebekræftelse. Det er muligt at se tidligere ordrer ved login på hjemmesiden.
Misbrug af medlemskab kan medføre annullering og udelukkelse, og Hargaard Vinimport forbeholder sig ret til at reagere hvis vi får mistanke om at medlemskabet ikke udelukkende anvendes til privat forbrug.
Betaling
Hos Hargaard Vinimport kan du betale med:
– Visa Dankort
– MasterCard
– Mobile Pay
Beløbet for varerne trækkes først, når varerne sendes herfra.
Betales med betalingskort, er du altid sikret mod misbrug. Du har nemlig mulighed for at afvise en betaling, når du modtager din betalingsoversigt. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af, at dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, der benytter SSL (Secure Socket Layer) i sit betalingssystem, hvilket Hargaard Vinimport naturligvis gør.
Data, du sender i forbindelse med køb betalt med betalingskort, er krypterede (SSL), og hverken Hargaard Vinimport eller andre har mulighed for at læse dataene.
Du kan få tilbagebetalt pengene, hvis:
– Du ikke har modtaget varen.
– Du har været udsat for et misbrug af dine kortoplysninger.
– Du har fortrudt købet, inden du har modtaget varen ved fx. at nægte at modtage den eller undlade at afhente den på posthuset.
Levering og fragt
Bestillinger under 349 kr. koster 49 kr. at få bragt hjem til hoveddøren eller den nærmeste pakkeboks.
Der leveres fra mandag-fredag, og det er muligt at få leveret til både privat-og erhvervsadresse. Såfremt du ikke er hjemme, så skal du skrive, hvor vi kan sætte dine pakker.
Der er ikke noget ekspeditionsgebyr på Hargaard Vinimport, og alle forsendelser bliver naturligvis forsvarligt indpakket i egnet emballage.
Returret / reklamation
Hvis de fremsendte varer ikke svarer til dine ønsker, kan du få pengene tilbage. Varen skal blot returneres i væsentligt samme stand og mængde som modtaget senest 14 dage efter modtagelsen.
Når du handler på Hargaard Vinimport har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret, når du har modtaget varen. Dette betyder, at hvis varen var mangelfuld på leveringstidspunktet, kan du få ombyttet, få pengene tilbage eller afslag i prisen afhængigt af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug eller opbevaring af varen eller anden skadeforvoldende adfærd.
Der skal reklameres inden rimelig tid efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis der reklameres inden to måneder, vil reklamationen altid være rettidig.
Vedlæg venligst faktura, en beskrivelse af hvorfor varen returneres samt bank registreringsnummer og kontonummer, hvorpå pengene ønskes indsat.
Vi fremsender ikke checks eller kontanter. Som kunde hæfter du selv for fragtomkostninger fra dit hjem til Hargaard Vinimport. Varen/varerne bedes fremsendt til nedenstående adresse:
Hargaard Vinimport
Skærshøjvej 11
7790, Thyholm
Bemærk – Vi modtager ikke pakker sendt pr. postopkrævning eller lignende. Såfremt du nægter at modtage varen fra postvæsnet, vil den blive sendt retur til os, og vi vil kreditere det fulde beløb til din konto.
Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.
Klagemuligheder
Du er altid velkommen til at kontakte os på mail eller telefon, hvis der er noget i forbindelse med et køb, du ikke er tilfreds med.
E-mail: bent@hargaardvinimport.dk – tlf: +45 40 87 57 58
Som forbruger har du også altid mulighed for at indgive en klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os, til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her: http://ec.europa.eu/odr.
Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse bent@hargaardvinimport.dk
Generelt
Hargaard Vinimport overholder den danske lovgivning omkring salg af alkohol. Personer under 18 år kan derfor ikke købe vodka, rom og anden stærkere alkohol over 16,5%. Personer mellem 16-18 år kan stadig købe alkohol, vin mm. op til 16,5%. Det er naturligvis muligt for alle at købe ikke alkoholiske varer.
Billeder er vejledende. Der kan være ændringer i etiketternes design, og desuden kan nogle billeder være med årgang, som er skiftet, men vi kan ikke skifte billedet hvert år, så læs teksten til varen og ikke kun billedet af etiketten.
Hargaard Vinimport
Bent Hargaard
Skærshøjvej 11
7790, Thyholm
+4540875758
CVR 28173687
Følg mig
Betal med